W dniach 24-29 lipca 2017 roku ponad pięćdziesięciu ministrantów wraz z księżmi i opiekunami uczestniczyło w Oriońskich Wakacji Ministranckich w Wisełce na wyspie Wolin. Pierwszego dnia do Wisełki wyruszyły grupy ministrantów ze Zduńskiej Woli, Włocławka, Kalisza, Warszawy i Malborka (Piaski). Drugiego dnia naszego pobytu po dopołudniowych zajęciach kursu ministranckiego, lektorskiego, ceremoniarskiego i animatora grup ministranckich, udaliśmy się do Międzyzdrojów na spacer po mieście, molo i do muzeum figur woskowych. W trzeci dzień naszych oriońskich wakacji ministranckich trwały kolejne wykłady. Popołudniu zwiedzaliśmy starą i piękną konkatedrę w Kamieniu Pomorskim. Czwarty dzień był pełen rekreacji. W tym dniu byliśmy w Świnoujściu, gdzie mieliśmy okazję płynięcia promem oraz statkiem wycieczkowym. Przekroczyliśmy również granicę polsko-niemiecką, zwiedziliśmy miasto i mieliśmy okazję do spacerowania po plaży. Dzień zakończyliśmy ogniskiem i grami integracyjnymi. Piąty dzień był poświęcony na ostatnie godziny kursów oraz relaks na plaży przed egzaminami. W ostatni dzień przeżywaliśmy Eucharystię podczas, której ks. Prowincjał Krzysztof Baranowski ustanowił nowych lektorów i ceremoniarzy oraz wręczył dyplomy dla najmłodszych uczestników wakacji.

Powrót

Dzisiaj jest

środa,
13 grudnia 2017

(347. dzień roku)

Ministranci

Święta

Środa, II Tydzień Adwentu Rok B, II Wspomnienie św

Liturgia słowa

Czytania:

• Ewangelia:

Sonda

Czy uczestniczysz w niedzielnej Eucharystii?